کد خبر: 1213322
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
معاون امنیتی وزارت کشور:

جوان آنلاین: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ضمن تشریح توافقات و محور‌های همکاری‌های امنیتی ایران و سوریه، گفت: امروز دو کشور ایران و سوریه در جبهه مقاومت در مبارزه با رژیم صهیونیستی متحد و یکپارچه عمل می‌کنند. 
به گزارش فارس، سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور که به سوریه سفر کرده است، در دیدار با حموده صباغ، رئیس مجلس سوریه ضمن تشریح توافقات و محور‌های همکاری‌های امنیتی و پلیسی ایران و سوریه بیان داشت: دو کشور ایران و سوریه در منطقه و جهان اسلام از موقعیت ژئوپلیتیکی بسیارمهمی برخوردارند. وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب ضداستعماری و ضد استکباری برای امریکا غیرقابل تحمل بود و امریکا از آن زمان تاکنون دست به توطئه‌های گوناگون زده، صدام را تحریک و تشویق به حمله کرد و در آن شرایط سخت مرحوم حافظ اسد تنها کشور عربی بود که درکنار ما بود ملت و مسئولان ما متقابلاً در تمام صحنه‌ها و سختی‌ها کنار شما و باور شما بوده‌اند. اوج آن مقابله با تروریست‌های ساخته وپرداخته رژیم صهیونیستی و امریکا بود و در حالی که بیش از ۷۰ درصد سوریه به تصرف تروریست‌ها درآمده بود فرزندان شجاع ملت ما و شما در یک سنگر جنگیدند و شکست را بر دشمنان تحمیل کردند. 
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ادامه داد: امروز هم دو کشور در جبهه مقاومت در مبارزه با رژیم تروریستی و کودک‌کش صهیونیستی متحد و یکپارچه عمل می‌کنند. وی با بیان اینکه جبهه مقاومت در یک قدمی پیروزی است، گفت: معتقدیم باید اشغالگران خاک سوریه را ترک کنند و ارتش شجاع سوریه به بازدارندگی در مقابل تهدیدات رژیم صهیونیستی برسد. معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، اظهار کرد: ما دارای اهداف مشترک، منافع مشترک و دشمن مشترک هستیم.

برچسب ها: ایران ، سوریه ، امنیت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار